понедељак, 24. август 2015.

New In #1


Ovo su nove stvarcice koje sam kupala u proteklih 2-3 nedenje :)



1.Aura Gel Eyeline Dragan Vurdelja:Ja sam jako smotana sa stavljanjem ajlajnera.Koristila sam dosta njih,i tecna,i u olovci,i nije mi se svidelo kako ja to sa njima nanosim. Odlucila sam da provam sa cetkicom.Prosetala sam do Lilija u nameri da kupim Loreal gel ajlajner,ali ga nije bilo. Bio je samo Aurin,pa sam se opredelila za njega.Cena je oko 700 i nesto dinara.


2.Balea Farbglanz Spulung Regenerator:U proslim Empties-ma sam pricala o ovom regeneratoru za kosu.Samo mu je pakovanje bilo narandzasto.Jako sam bila zadovoljna narandzastim,pa sam odlucila da probam i ovaj.Prvo sto sam primetila je da mu je miris prelep.I odmah sam ga stavila u korpu.Cena je 189din.



3.Schwarzkopf Gliss Maska: Istu ovu masku samo iz zlatne kolekcije sam koristila skoro. Potrosila sam je, svidela mi se jako, ali ne znam zasto,nisam je uzela ponovo. Sad sam naletela na popust u 
DM-u,i odlucila da probam ovu u crnom pakovanju. Cena, sa popustom je 335din.

4.Ebelin Maramice:Skoro sam potrosila Zeva pakovanje maramica u ovom obliku samo roze,sa svinjom. I znala sam da cu kupiti opet bas to pakovanje, ali kada sam u DM-u naletela na ovo, ja sam se zaljubila i morala da je kupim.Pogledaj te kako je slatko.Cena je 205din.


5.KillyS Sundjer za puder:Dugo sam razmisljala da kupim Ebelinov sundjer. Ali sam cula da su izbacili nove sundjere i da su jako losi, i odustala sam od njih. Nasla sam ovaj sundjer za puder u Liliju i odlucila da isprobam.Cena je oko 300 i nesto dinara.


6.Blush 7:Da krenemo od toga da ja njihove cetkice obozavam,i stalno cu ih uzimati. Planiram da kupim glitere,pa sam zbog toga kupila ovu cetku. Cena je 200din
7.Blush  20B:Ovo je cetka za ruz. I u te svrhe cu je koristiti. Cena je 230din
8.Blush 16B:Ovu cetkicu vec imam i odlicna mi je. Koristim je za nanosenje tamnih senki, koje kasnije blendam Blash-vom cetkom za blendanjem. Cena je 190din


9.B.U. In Action:Volim B.U. dezondoranse. I uvek mi je jedan u torbi. Ovoj je za mene bio novi, nikad ga nisam koristila, pa da probam. :)


10.Balea Pflegecreme: Ja na mala i sarena pakovanja padam. Morala je ova mala kremica biti moja. Cena je 119din.



11.Aura Correct Me; Koristila sam Aurin korektor u stiku, i nije mi se bas svideo. Odlucila sam da dam sansu ovom tecnom korektoru. A onaj u stiku cu verovatno koristiti sa nekom sintetickom cetkom za popravljanje ruza, da bi imala precizniju liniju, ili popravljanje senki ako negde predje, ili tome slicno.Cena je 429din


12.Essence I <3 Stage: Nisam do sad koristila baze za senke, pre sam samo stavljala malo korektora na kapak, pa senku. Ali sam cula lepe stvari o ovoj bazi, pa hajde da je isprobam. :) Cena je 339din.





13.Nyx Box Of Smokey Look paleta za šminkanje: Morala sam da je imam. Kad sam je videla u Alexandar cosmetics-u,zaljubila sam se. Sadrzi 52 senke za oci,u sivim,ljubicastim,bronzanim i neutralnim nijansama, 3 rumenila, 1 puder za highlight, 1 puder za konturisanje, 1 bronzer, 4 korektora, 16 boja za usne, 12 kremastih senki za oci sa glitterom i 1 crnu olovku za oci. Cena je 2.330din.

Ako Vi imate neke od ovih stvarcica, obavezno mi napisite u kometrarima Vase misljenje. Volela bi da procitam i saznam nesto novo. Ljubim Vas i veliki pozdrav do sledeceg posta! :) :*

6 коментара:

  1. Essence baza mi je iskreno užasna! Interesuje me kakav je Aurin gel liner jer nisam imala prilike da se nešto duže pozabavim njime. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bazu sam samo jednom stavila i nisam primetila razliku. Te senke mi traju i bez baze,tako da ne vidim napredak do sada sa njom. Aurim gel liner je ocajan ako ga stavljas,a na kapku nemas senke.nece lepo da se izvuce. Dok sa bilo kojom senkom na kapku je skroz druga prica.Ne moze bas u jednom potesu da se izvuce,ali 2-3 poteza i on je savrsen.Ne pomera se ceo dan i postojan je jako. Meni je ok,ali planiram i Loreal da probam. ;)

      Избриши
  2. Kupila sam Blush cetkice, nadam se da ce mi se svideti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurno hoce ;) Meni od njih se ne svidja samo Blush10 :) Ostale su mi sve odlicne! :) Javi mi svoje utiske :)

      Избриши
  3. Baš su ti lepi noviteti :) Trenutno privodim kraju drugu tubicu Essence I love Stage baze i zadovoljna sam odnosom cene i kvaliteta. Pored nje koristim i Avonovu ( koja se baš razlikuje od Essence ) pa ukoliko želiš da probaš još neku bazu istog cenovnog ranga a nešto drugačiju - eto preporuke :). Paleta mi je najdivnija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Cula sam za Avonovu bazu, i sigurno cu je probati, hvala za preporuku :) Ja sam se u paletu zaljubila stalno je gledam :) Isprobavam je po malo, pa uskoro blog o njoj :)

      Избриши