субота, 29. август 2015.

Favoriti za avgust!


Ovo su moje omiljene stvarcice u avgustu mesecu. Ja sam spremila sebi toplu cokoladu, vi spremite sta vi volite da pijete, pa da pocnemo :)


1. Dove Body Milk: Prvi proizvod je mleko za telo i prelep je. Malo je gusce, i treba da malo vise vremena da upije u kozu, ali tako lepo neguje, da mi to ne smeta. :)


2.Vichy Eau Thermale: Obozavaj je. Prskam je na lice, sa sminkom, bez sminke, posle sminkanja,pre sminkanja. Stalno! Osvezava me, daje mi osecaj da mi lice sija od cistoce i hidratacije, pogotovo po ovoj vrucini. :)

3.Micelarna Voda "Veoma Zdrava Krema": Ja sminku skidam sa maramicama za skidanje sminke, ali uvek posle predjem sa ovom micelarnom vodom, i tako je lagana,blaga, sve sto mi ostane od sminke ona skine, ne iritira mi kozu, ni oci, jako mi se svidja.


4.Rimmel Stay Matt: Ovaj puder je moj favorit godine. Jos nisam upoznala osobu koja je nesto lose rekla za ovaj puder, osim loseg pakovanja. Meni tecni puder i korektor sa njim stoji ceo dan, cak i na mojoj masnoj T zoni.


5.Maybelline Afinitone: Tokom dana sminku nisam skoro ni koristila zbog velikih vrucina, ali uvece sam volela da se malo nasminka. I ovo je puder koji sam skoro uvek koristila. Ja nemam problematicnu kozu lica, pa mogu slobodno da kazem da meni daje totalnu pokrivenost, prirodan izgled, lepo se nanosi. Obozavam ga.


6.Rimmel Kate 109: Prelepa koralna nijansa, ja sam zaljubljena u ovaj karmin.
7.Essence 06 Satin Mauve i 8.Essence 15 Honey Berry: Obozavam sve Essence liplener-e, koristim samo njih, ne stavljam ruz preko, i odlicno je postojan. Imam dosta njih, ove dve nijanse sam ovaj mesec najvise koristila,cena im je zaista smesna, za nekoh 100 i nesto dinara dobijete jako dobar proizvod.Preporucujem.


9.Ebelin Professional Massagepad: Ovo sam otkrila krajem jula,i ne prestajem da ga koristim, sa njim koristim blage gelove za lice, koje ne sadrze one grube kuglice, jer on "obavlja" taj deo posla. Ne radi naravno kao piling, ali slobodno mogu reci da radi blagi piling lica, i posle njega Vam je koza glatka. Meni se bas svidja. Imam jos jedan koji koristim za pranje cetkica za senke, i u te svrhe je jako dobar.


10.Aura Gel Eyeline Dragan Vurdelja: Spotana Vanja, tj. ja ;D je konacno naucila da stavlja ajlajner, i to uz pomoc ovog Aurinog gel ajlajnera. Uz pomoc cetkice koju dobijes uz njega moze se izvuci i tanke i debele linije. Malo se teze nanosi ako nemas senku, ali sa senkom izvuces savrsenu liniju u   2-3 poteza. I stoji ceo dan, ne posvetli, ne skine se, ne razmaze se. Samo se nadam da se nece brzo isuziti. Ako imate ovaj gel ajlajner, recite mi svoje misljenje? :)





11.Nyx Box Of Smokey Look paleta za šminkanje: Skoro sam kupila ovaj set, i prvo sto sam isprobavala su ove senkice, i jako su mi se svidele,pa sam ih skoro svaki dan koristila, lepo su pigmentovane, neke nijanse vise, neke manje, postojane, bez baze, neke se truse malo, ali nije nista strasno. Ako zelite post samo o ovom Nyx-om setu,ostavite mi komentar. On pored senki sadrzi i korektore, rumenila, bronzer, glitere, ruzeve, itd.



12.Essence Soo Glow Cream To Powder Highlighter: Moj omiljeni hajlajter. Kremast, fino se nanose, lepo sija, lepo se slika :D I ne znam da li cu ga ikada potrositi, jer treba jako malo proizvoda, a dobije se zeljeni efekat. Ja ga nanosum ia jagodicne kosti ,na vrh nosa sa strane i ispot dbrva na krajevima :) Preporucujem, moj je zuckast, mislim da ima i rozikast.





13.NYX Highlight & Contour: Ja sam jako svetlog tena i ovaj Nyx mini set bi svima preporucila koji su svetle puti. Zbog hajlajtera koji je beo i jako pigmetovan, ja ga koristim da prosvetlim deo ispod ociju, i odlican je za to, ali za nekog ko je tamnoput, bi bilo jako svetlo u te svrhe, i ne bi delovao prirodno. Tamnije deo koristim i za konture,ili kao bronzer tokom dana kad se sminkam na brzaka, i jako malo proizvoda je potrebno i deluje kao da ga nikad potrositi necu, dok mi je beli deo vec pri kraju.

I to je sve za ovaj post, ljubim Vas :) :*

14 коментара:

  1. Prvi put vidim Veoma zdrava krema Micelarnu. Koja joj je cena? Zanimljivo :)

    ОдговориИзбриши
  2. Rimmelov kameni puder i ja obozavam, ali affinitone nikako ne odgovara mojoj masnoj kozi :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Akoji tecni puder ti najvise volis,ja imam masnu t zonu pa bi mogla da probam neki puder namenjen za masnu kozu? ;)

      Избриши
  3. Zavidim ti na NYX paleti, prelepo deluje :) nikad nisam videla ovu micelarnu, super je sto prosiruju asortiman :) super post :*

    ОдговориИзбриши
  4. Lep post :) Otkrih blog pre par dana, bas je sladak. I ja volim Rimmelov puder, Essence olovke i Ebelinovo jastuce, a hvala i za info o VZK micelarnoj, ni ja nisam cula za nju. Obavezno cu je potraziti, nadam se da ce mi se dobro pokazati :). Citam te i nadalje, Kristina :)

    ОдговориИзбриши
  5. Imam ovu NYX paletu i ima jako lepe nijanse,za nanošenje senki koristila sa, isključivo četkice od prirodne dlake,ali imam utisak da mi kopaju te četkice senke.Neka preporuke za četkice,ako može konkretno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moje sve skoro cetke su Blush i Aurine,tako da ti te preporucujem. Neke od mojih omiljenih cetki nalaze u ovom postu http://vanjadjogo.blogspot.com/2015/09/my-makeup-routine.html ;)

      Избриши
    2. Ja imam Aurine iz seta,ne znam da li se i tebi dešavalo to("kopanj" senki)? :D
      Hvala punoo :)

      Избриши
    3. Cetka iz aurinog seta jedina koja mi se svidja je srednja,veliku koristim za puder,al mi se ne svidja,jer opada dlaka,a najmanja je jako mala da bi je koristila. Kupi bar jednu Blush cetku 18 ili za blendiranje oko 300din su, probaj je i verujem da ce ti se svideti :)

      Избриши
    4. Planirala sam,i pomogla si mi oko odabira.Hvala još jednom :)

      Избриши
    5. Drago mi je da sam pomogla,nadam se da ce ti se svideti :)

      Избриши