недеља, 10. јануар 2016.

New In #6


Pre svega SREĆNA VAM NOVA GODINA I SVI PRAZNICI, zelim Vam sveee najlepše i najbolje u narednoj godini, puno zdravlja, srece i ljubavi. :) 
Kupila i dobila sam dosta stvari pa sam htela da to podelim sa Vama, da čujem Vaše mišljenje. :) 


1.Kokosovo Ulje Sa Vitaminom E:  Znam da ovo nema ni malo kokosov ulja , čitala sam o njemu i većina naših blogerki kaže da ovo daje zaštitni fil oko dlake kose i to štiti od vetra i sl. Pa sam odlučila da probam ovih zimskih dana. Miris je bas sladak. :) Koštalo je 95din.
2.Batiste Dry Shampoo: Toliko je hvaljen i ja ga tek sada prvi put probam. i meni odlično radi.Cena mu je 479din.
3.Schwarzkopf Gliss Hair Repair Oil Nutritive: Isto jako hvaljene prskalice. Ova je za kosu sklonu krzanju krajeva. Piše da umanjuje za 95%. Sadrži ulja i keratin. Koštala je 439din.
4.Garnier Ultra Doux Nourishing Mask Marvellous Mask: Potrošila sam svoju Schwarzkopf masku i kupila novu. Ova je sa uljem argana i kamilice, to mi se svidelo i uzela sam je. Za suvu kosu je. Svetlo narandžaste je boja maske i nema neki jak miris. Cena sa popustu je 345din.
5.Garnier Ultra Doux Marvellous Shampoo: Iz iste kolekcije je i sampon, ali miris mi deluje da je jači. Na popustu mu je cena 219din u DM-u.
6.Granum Food Kokosovo Ulje: Dugo slušala i čitala o kokosov ulju i svim čudima što radi. Nažalost tek sad uzimam i jedva čekam da ga koristim. Cena mu je 446din za 220ml.


7.Palmolive Mediterranean Moments: Bio je na popustu u Rodi pa sam odlučila da kupim jedan od mirisa.Sadrži argan ulje iz Maroka i ekstrag badema. Jako lepo miriše. Koštao je 150din.
8.Balea Duschgel Sweet Smoothie: Ovo pakovanje je prelepo i morala sam da ga uzmem. Mislim da ću da ga sačuvam kada potrošim. :D Sa mirisom limuna i vanile je i jako mi se sviđa. Slatkastog mirisa je, kao za jelo. Cena ovog gela je 199din.


9.Avon Litle Black Dress: Piše da je cvetnog-orijentalnog mirisa. Sadrži sljivu. ciklama biljku i ylang-ylang. Meni se jako sviđa miris, nije ni mnogo jak ni slab. Koštao je 400din.
10.She...Is Sexy: Dobila sam ga. jako mi se svidja. Po meni je malo jači miris. Ja nisam dobra u opisivanju parfema. Žao mi je :D


11.Botanica Herbal Facial Milk: Njihov losion mi je pri kraju pa sam otišla da kupim još jedan. Naišla sam na mleko njihovo koje je isto za čišćenje lica sa ekstraktom kamilice, nevena i kantariona, za sve tipove kože, Odlučila sam sad njega da probam. Miris mi je prelep, lepši i prijatniji od mirisa losiona. Piše da deluje protivupalno, antiseptički, epitelizirajuće i regenerativno. poboljšava mikrocirkulaciju, tonizira i osvežava osetljivu, umornu, suvu i neishranjenu kožu sklonu perutanju i pucanju. Zima je, pa da probam. Cena je 149din.
12.Botanica Collagen Cream: Koristim več dve njihove kremice i zadovoljna sam. Odlućila sam da probam još neke. Piše da je hidratna krema sa collagenom i uljem cveta divlje ljubičice za dnevno- noćnu negu lica, vrata i dekoltea. Sa vidaminom je A, D i E. Ja ću je koristiti tokom dana. Kremica je koštala 119din.
13.Botanica Dry Skin Cream:  Ovu ču koristiti za noć, piše da je noćna krema za suvu i dehidriranu kožu sa uljem masline. Moja koža nije takva, ali pošto je zima, treba mi više hidracije. Dalje piše da prodire do najdubljih dermatoloških slojeva. pothranjuje i dubinski vlaži kožu. Daje koži prirodan sjaj i vlažnost tokom čitavog dana. Kao i predhodna je koštala 119din.
14."Veoma Zdrava Krema" Micelarna Voda: Već sam je koristila, potrošila sam je, svidja mi se jako i odlučila sam da kupim opet. Za temenjo čišćenje lica je, uklanja šminku i tonizira. Cena je bila 299din.


15.Rimmel Stay Matte 103 True Ivory: Moj Maybelline Afinitone tečni puder je skojo pri kraju, pa sam odlučila kupiti neki novi. O Rimmel Stay Matte, sam čula lepe komentare pa sam odlučila probati ga. Koštao je 585din sa popustom. :)
16.Golden Rose Paris Compact Powder 51: Pred put sam kupila novine "Bazar" i dobila sam ovaj puder. Ima Ajfelovu kulu ugraviranu u puderu i to mi je baš lepo.
17.Nivea Men Sensitive Cooling After Shave Balm: Svi su počeli da ga koriste i hvale kao prajmer, pa sam odlučila da ga probam i ja u te svrhe. Da li ste ga Vi probali? Cena mu je 569din, na popusu.


18.Maybelline Selfie Stick: Mama je znala da zelim ovo pa me je uznenadila. Dala mi parice da izaberem nešto iz Maybelline-a i dobila sam selfie stick.
19.Maybelline Color Tattoo 24HR By Eyestudio 45 Infinite White: Hvalili su ove senke. Uzela sam ovu nijansu. ima blage šljokice, i kremkasto-bele je boje. Ne znam još da li je dobra kao baza, ali znam da povečava pigmetaciju senke posle nje. Cena senke je 479din.
20.Maybelline ColoramA 60 Seconds 15: Novogodišnja nijansa. Tamno crvena. Lepa pigmetacija, lako se suši. Ali se posle 4 dana na vrhu nokta skida. 159din mu je bila cena.
21.Maybelline 170 : Ljubičasta nijansa. Jako prijatan, lepo pigmetisan, sviđa mi se. Sa popustom je 279din.


22.Golden Rose Velvet Matte Lipstick 02: Čitala sam o ovim karminima i kupila sam jedan da probam. Uverila sam se da su dobri i odlučila sam da kupim još. Ovo je lepa svetlo smeđa sa primesama crvene. Na slici je malo više crvena, ali uzivo više smeđa. Koštao je 285din.
23.Golden Rose Matte Lipstick Crayon 03:  Dugo sam slušala i čitala o ovim olovkama, i odlučila sam ih probati. Uzela sam najtamniju nijansu, mislim da je prava zimska i za sada sam baš zadovoljna. I bojom, i postojanošću, i teksturom, Kupiću ih još sigurno. Koštala je 220din. :)
24.Golden Rose Velvet Matte Lipstick 13: Prelepa roze-ljubičasta boja. Mana mu je samo što mi ova nijansa deluje da nije dovoljno pigmetisana, treba par puta da se predje preko usana da se dobije ova nijansa. Ali je trajan i vremenom samo bledi, ne skida se samo na nekim delovima usana.Cena ruža je 285din
25.Essence Lipliner 12: Ovu boju nisam ni primetila ili je nije bilo u staroj kolekciji pa sam je kupila da probam.Dekuje da su tvrđe olovke iz nove kolekcije. Boja je baš lepa roze breskvasta, svetlija od usana. Lako se skida sa usana.Cena olovke je 129din.
26.Essence Lipliner 15: Kao što napisah tvrđa je olovka, nije toliko dobra kao stara kolekcija. Po meni nije tako loša. Sa popustom je koštala 116din.


27.Profissimo Duft-Motiv-Glas 30h:  Miris je pravi cimet, jako mi se svidja. Nadam se da se oseća kada se zapali. Koštala je 200din, i mislim da ih više nema u DM. Pakovanje mi je preslatko.
28.Aura Nail Polish Color Off Remover: Čitala sam da je dobar i kvalitetan, tako da sam odlučila da ga probam. Koštao je 109din.
29.Aura Rezač: Uvek sam koristila za olovke za usne obične rezače koji se kupuju u knjižari. Ali sam odlučila da probam kozmetički zarezač. Nadam se da če biti bolji. Cena mu je 129din.

Da li Vi koristiti nešto od ove šminke ili kozmetike i kako Vam se čini? Ljubim Vas sve do sledećeg posta. :*

12 коментара:

  1. Fotke su genijalne na trenutak sam pomislial da je proleće, sve mi se dopada od noviteta vidim da imamo dosta slična ukus, balea nam je i zajednički novitet, a Niveu uvek kupujem za muža i za mamu , mene ne računam ja trošim tone Niveinih proizvoda na godišnjem nivou :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, trudim se da mi fotke budu sve bolje, obožavam da slikam i uzivam u tome :) Drago mi je da imamo sličan ukus :)

      Избриши
  2. Kako lep New In :) Khm, khm, da pocnem s komentarom :D : Davno sam imala sve arome She toal.vode i ugl. su bile jace i slatkaste, LBD parfem je elegantan mada malo opor za moj ukus, VZK micelarna nije losa sama po sebi ali joj zameram slabiju efikasnost, od Botanice cu probati tonik :). Dalje :), sto ne saznah za Nivein balzam/prajmer pre par meseci kad sam ga kupila bratu, eh :D ? Maybelline ruz je iz Hydra Extreme linije ? Vec dugo me kopka kakvi su ti ruzevi, kao i GR ruzevi u olovci ( GRVM obozavam, naravno ), a nove Essence olovke su mi odlicne (mada citam drugacije utiske po blogovima - sve je relativno). Sorry zbog duzeg komentara, Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Kristina :)Slazem se za She toal.vodu, a LBD se meni jako sviđa što je tako elegatan( i mom dečku :D ) VZK micelarna voda, znam da ima slabiji efekat, ali mi licu jako prija, pa bi radije da šminku skidam duže nego da mi ne prija licu. Botanica tonik mi se jako svideo, lepo mi čisti lice, nadam se da cu i sa mlekom biti zadovoljna, javi mi kako ti se čini ako probaš. :) Probaj Nivein balzam sada cula sam da je na popustu do 14.1. u tempu za 405din. Maybeeline ruz je iz te linije, izvini što ne napisah. :) Ruz je jako lep, GR ruževi u olovci još bolji, preporučujem :) Sto se tiče Essence olovkih novih meni su isto ok, malo tvrđi, samo se zato teže nanose. :)

      Избриши
  3. Moracu da uzmem kokosovo ulje! Citam da je odlicno i nikako da ga uzmem :) Odlican Haul, nadam se da ces uskoro pisati recenzije :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hoću :) I ja sam o kokosovom ulju dugo čitala i sad sam odlučila da ga kupim, malopre sam ga imala na kosi 5 sati i oprala i več vitim da mi je malo ispunio i popravio ispucale krajeve. Tako da ima razloga što ga toliko hvale :)

      Избриши
  4. Ja imam bas dugacku kosu, a tu zaslugu, u ovom slucaju, pripisujem kokosovom ulju! Stvarno mi je pomoglo sto se tice moje kose. Imam prilicno zdravu kosu, a znam da je namucim ponekad, ali ovo ulje definitivno prija kosi, uvjerices se sama! :) Probala sam ga u razne svrhe, recimo meni prija i na tijelu s vremena na vrijeme. :) A za Balea sweet smoothie se slazem :) preslatko pakovanje, a i miris mi se dopada. Nivea "prajmer" me mami, sigurno cu ga isprobati u te svrhe :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će i meni pomoći, jer planiram da je ne štetim više i pustim je :) Blog ti je odličan :)

      Избриши
  5. Little black dress je odlican parfem onako damski moze dnevni poslovni a i za vecernju varijantu. Ovaj Rimmel puder se brzo skida sa lica. Odlican izbor kozmetike osim Golden rose ne bih se igrala sa njima kad sam cula da je jedna devojka dobila alergiju od njihovog tusa u bojibukvalno je natekla u ocima. Muski after shave balm je besmusleno stavlhati na lice ne bi bio za muskarce da je za zene :-)a drugo kako li je muskarcu kad oseti na svojoj dragoj muski miris :-)bolhe ga prosledi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se za parfem :) Puder još nisam probala... :) Zao mi je za tu devojku, ja koristim njihove ruzeve i olovke i hvala Bogu jos mi nista nije zasmetalo. A muski after shave takodje još nisam probala :)

      Избриши