среда, 20. април 2016.

New In #8 i Sajam


Nove stvarčice :)


1.Playboy Play It Sexy Pin Up Collection: I jedan i drugi su mi jako lepi mirisi. Nisu puno jaki. traju na koži, nažalost samo oko 5 sati. Ali dovoljno da kad znam da idem van kuće na par sati, koristim njega. Cena mu je bila 220din sa popustim.


2.Playboy Play It Wild: Ovaj je malo blaži od prvog. Cena bez popusta je 295din.



3.Botanica Herbal Facial Wash: Botanik kozmetiku sam baš zavolela u poslednje vreme pa sam odlučila da kupim i kupalicu za lice od njih. Kad završim svoju staru probaću nju, i javiću Vam šta mislim. Cena je 139din.


4.Botanica Herbal Facial Lotion: Posle jedne bočice ovog losiona uzela sam i drugu. Odličan je. Čisti jako lepo i nije mi iritirao kožu,ja imam normalnu ka masnoj koži lica. I moje preporuke. Cena je isto 139din.


5.Botanica Herbal Facial Milk: Koristim ga već, ali za skidanje svakodnevne šminke. I za to mi je dobar,a za te pare je odličan. Koštao je na popustu 124 din.


6.Aura Cover Me Foundation: Čula sam dosta pohvala ,i izrazila sam želju probati ga.  Koštao je 620din.


7.Essence Long-Lasting Ruž 11 Nude Love: Imam ovaj ruž u broju 07 i sviđeo mi se, bio je na popustu i pomislih, lepa boja, hajde da ga uzmem. Nisam se pokajala, lep je za svaki dan. Bio je sa popustom 240din.


8.Rimmel Apocalips Lip Velvet Mat 206 Atomic Rose: Ima Rimmel apokalips sjajeve. Oni si mi odlični, pa što da ne probam i mat sjajeve njihove. Nisam nešto oduševljena, ali vreme će najbolje pokazati. Cena je 250din.


9.Essence Četka Za Puder: Essence četku za rumenilo imam i jako sam zadovoljna, zato sam i odlučila da probam i ovaj za puder. Jako je mekana i lepa. Moje preporuke. Koštala je 409din.


10.Labello Strawberry Shine: Pri kraju su mi labela, i odlučila sam da kupim još jedan, a ova dva su bila za jako lepu cenu i uzela sam. Miriše na jagode, ostavlja sjaj i jako blagu crvenu boju. Oba su bile 269din.


11.Miss Sporty Blished 010 Russian Doll: Lepa cena i pigmentacija. Za trajnost još ne znam, ali čim saznam javljam Vam. Bio je na popustu za 190din.


12.Lilly Alkohol 70%: Nosim naočare i ovo je nešto sto stalno skoro koristim da ih očistim. Koštao je 111din.


13.Aura Nail Polish Color Off Remover: Imala sam malu bočicu ovog acetona, bila sam jako zadovoljna i odlučila sam da kupim veće pakovanje.Zaista je dobar, i moje preporuke. Koštao je 193din.


14.Syoss Heat Protect: Dugo razmišljam da uzmem nešto za zaštitu od toplote, tokom sušenja fenom, čula sam da je ovaj dobar, i odlučila ga uzeti posebno sad kad je bio na popustu. Kakvo vi imate iskustvo sa ovim? Ja sam za sad primetila samo da ima miris kao alkohol. U DM-u je bio na popustu za 389din.


15.Loreal Elseve Nutri-Gloss Crystal Shine Shampoo: Moja drugarica je koristila ovaj sampon i svi smo primetili da joj kosa sija. I odlučila sam ga i ja probati. Cena je bila 215din


16.Schwarzkopf Gliss Nair Repair Serun Deep-Repair: Naišla sam na ovo, i razmislila, da možda ovakve male stvari imaju više hrannjivih sastojaka za kosu, nego veća pakovanja, I zato sam ga i kupila. Koštao je 123din.


17.Alfaparf Milano Semi Dilino Diamond Illuminating Essential Oli: Par ovih bočica sam već potrošila i sviđa mi se, zato ga i dalje uzimam.Cena u liliju je 119din i tu je najjeftiniji.


18.Essence Lipliner 11 In The Nude: Samo ovu boju još nisam imala od svih njihovih olovaka. I bilo je jače od mene da kupim i ovu. Koštala je 129din.


19.Genera Collutorio Menta Fredda: Potrošila sam zelenu tečnost ovog proizvođača, pa da malo probam i ovaj plavi. Miris je jači, mislim da je i sama tečnost s tim jača. Probaću, pa javljam u postu potrošenih proizvoda.  Koštao je 159din.


20.Botanica Revitalising: Imam par ovih kremica, a kad sam videla da je na popustu uzela sam još jednu. Na njoj piše da je izvaredna krema za suvu, osetljivu i oštećenu kožu. Smiruje crvenilo. Dubinski vlađi kožu, jer prodire do najdubljeg dermalnog sloja. Podmlađuje kožu. Po mom prvom utisku miris je jako osvežavajući, i krema je jako hidratna. Na popusu je bio 114din.


Sajam:


21.Serum Za Lice Očuvanje Mladosti: Čim sam videla pipetu na ovom proizvodu, znala sam ga ću ga uzeti. Na njemu piše da regeneriše ćelije, zasićuje ih vitaminom C i ima izražen anti age efekat. Miris mu je baš biljni, sastoji belu divlju ružu, antičku ružu, pelin i ulje belog sleza.  Koštao je 308din.


22.Body Scrub Organic Shop: Kao predhodni proizvod i ovaj proizvod je prirodan, iz Rusije. Glavni sastojci su ulje pomorandže i šećera od šećerne trske. Boja je jako narandžasta kao prava pomorandža, kao i miris. 499din je bio.


23.Seri Hair Treatment Repair & Nutrition: Cena odlična, za čak 1000ml. Miris obara sa nogu. Prelep badem i med. Piše da je za oštećenu kosu, bogat aminokiselinama, vitaminima A, B1, B2, C, E i meneralima. Daje hidrataciju, revitalizuje, elastičnost, zdrav izgled i poseban sjaj. Nadam se da je bar pola od toga istina. Samo na sajmu je bio 300din.


24.Seri Argan Oil: Moje Baleino ulje je pri kraju, a ovaj sam našla po lepoj ceni na sajmu i kupola ga. Proizvod iz Grčke. Na pakovanju piše da kosi vraća zdrav izgled i izhranjenost. Koštao je 600din.


25.Turpije: Bile su preslatkeeeee... Morale su biti moje, čak mi sad žao i koristi. Jedna je bila 56din.


26.Blush 14C: Mekana i lepa. Nisam imala ovu do sada. 320din je bila cena.
27.Blash 18A: Ovu sam več imala i jako sam zadovoljna. Cena mu je bila 255din.


29.Macadamia No Tangle Četka: Dugo sam slušala o ovoj četki. I razmišljala sam da je kupim. Iskoristila sam sajam da prelomim.Iako u aleksandru nije bilo ni malo popusta. Baš šteta. Ali ne kajem se što sam je kupila, zaista je odlična. Koštala je 875din.


30. Organizator Za Šminku: Staje samo 12 karmina u organizator zato ja moram uzeti jos 3 :D za sve moje karmine :D Primetila sam da novi avon mat karmini ne mogu stati u ovaj organizator. Od tvrde je plastike, i moje preporuke. Cena mu je 299din.

I to je to. Volela bi da čujem vaše mišnjenje o novim proizvodima. I da razmenimo mišnjenje. :) Pozdrav do sledećeg posta :*


1 коментар:

  1. I ja sam uzela taj u Alexandru organizator i posto su mi svi ruzevi Avon, bas sam se razocarala sto nisam mogla sve da stavim (kao sto kazes npr nove mat). Ali sam shvatila da mogu da stanu kada ih okrenes naopacke, sto je mozda i bolje jer taman vidis nazive nijanse i boju. :)

    ОдговориИзбриши