уторак, 3. новембар 2015.

Ideje za organizaciju šminke i kozmetike #1



Ovo su par ideja kako ja organizijem šminku i kozmetiku. Volim da ukrasim svoju sobu i da sve bude lepo organizovano i uredno, Nadam se da će Vam se svideti neke od ideja koje sam ja našla na netu i primenija i neke koje sam sama smislila :)


1. 
Ove slatke male posudice za mafine sam kupila kod kineza za 180din., za 12 komada . Ja u njima držim ukosnice, male senke, male kreme i šnale. Ima ih još u raznim šarama. Ja planiram da ih kupim još, jer su mi preslatke. :)


2. 
Volim da na vidljivom mestu držim svoje parfeme, ali da bi ih malo ukrasila odlučila sam da kupim jednu ovakvu posudicu za kolače i da svoje parfeme tu stavim. Takodje možete staviti svoje kremice ili nešto što Vi volite da Vam bude pri ruci.







3.
 Jako mi se svidjaju ove posudice za cveće. Kupila sam je kod kineza za 150din. Ima ih u raznim bojama, i malo većeg oblika koja je 200din. Možete u njemu držati olovke i maskare, kao ja ili četkice za šminku.







4. 
Ja svoje četkice za šminku sam odlučila da držim u ovoj kutijici. Ovo je kutijica za maramice, isekla sam foliju koja je bila gore na otvoru, sližila je da bi se lepo izvlačile maramice, u kutiju sam stavila praznu plastičnu času, da cetkice ne bi uletele duboko. I to je to, a deluje mi jako lepo. Kutijicu sam kupila u dm :)



14 коментара:

  1. Ja sam planirala da nabavim ovu saksiju, ali nikako da nadjem kombinaciju boje i velicine koja mi odgovara :(
    Kutija za maramice je preslatka.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicne ideje. Ove saksije kod kineza sam kupila :)

    ОдговориИзбриши
  3. Great post dear! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    ОдговориИзбриши
  4. Vidim da sve blogerke imaju ovu saksiju za cvece i da u njoj drze cetkice :D Jako je lepa i prakticna :))

    ОдговориИзбриши
  5. Super su ideje :) i ja imam ove saksijice i prelepe su zaista :)

    ОдговориИзбриши
  6. Kod kojih tacno Kineza si kupila posudice za mafine? :)

    ОдговориИзбриши
  7. Posudice za cvece je bas lepo! Podseca me na one iz namestajske kuce Ikea :)

    ОдговориИзбриши