уторак, 10. новембар 2015.

New In #5


Trudim se da ne gomilam stvarčice nove, da post ne bude dug. Radije bi da češće objavljujem New in, nego da ima dosta podataka i da izgubite zelju da gledate dalje. A i želim pre korišćenja da čujem Vaše mišljenje. Da počnemo. :)


1.Rimmel Apocalips 303: Prelepa boja, vuče i na crveno i na roze, malo više na roze. Kao što i večina zna ovi tečni ruževi su odlični. Našla sam ih na sniženju za 250din, u parfemeriji u podzemnom kod Terazija.


2.Golden Rose Dream Lips Lipliner 522: Lepa boja, prljavo crvena. Nije kremast puno, malo je tvrdja olovka i zna da naglašava suve delove. Usne pre nje moraju biti lepo hidrirane i savreno ce da izgleda na usnama. Cena je 160din, regularna cena u istoj parfemeriji, ali sam ja kupovala subotom, kada je 10% popusta i ispalo me je 144din.


3.Flormar Waterproof Lipliner 216: Boja je blaga i lepa za lednje dane, ili ako volite prirodan izgled, može te je stavljati tokom cele godine. Mada mi je ova olovka bolja od GR olovke, ako imate GR i svidja Vam se, onda će Vam se ova olovka još više svideti. Cena je 220din, a sa popustom 198din. :)


4.Kiko Smart Lip Pencil 706: Kremasta olovka, traje jako dugo, prava crvena boja i po meni je savršena. Ako ste u prilici i naleti te na Kiko brend obavezno probajte njihove olovke. :)


5.Kiko Smart Lipstick Rouge A Levres 908: Kada se gleda u pakovanju nijansa je izrazito crvena, ali na mojim usnama vuče malo na  narandžastu :) Savršen karmin, kremast, i miriše na neke slatkiše. Preporučujem. :)


6.Balea Bodylotion Golden Shine: U skorije vreme sam primetila da mi je odjednom nestalo mleka za telo, i bila sam u šoku, jer to je nešto što obožavam. To uvek imam u zalihama, ali izgleda da sam to stavila po strani. I odlučila sam da kupim par, biće ih još. Za ovaj losion za telo sam čula dosta pozitivnih komentara i odlučila da ga probam. Jako lepo miriše, po kakau, i čula sam da ostavlja sitne šljokice po telu, pa se radujem da probam. Cena mu je 199din. :)
7.Alverde Lippenbalsam Calendura: Kao što piše od nevena je. Ima okerastu boju, ali na usnama ne ostavlja trag boje, samo blagi sjaj. Miris meni bar nije nešto baš lep, ali mi se svidja kako,na prvi utisak, neguje usne. Bio je na popustu za 119din.


8.Balea Bodylotion Cocos & Sheanuss: Drugi losion za telo koje sam uzela je ovaj. I za njega sam čula lepe komentare i postove i odlučila sam da i njega uzmem. Miris mu je prelep, savršen, baš onakak kakav ja volim. Cena mi je 279din. :)


Ovo su samo par knjiga koje sam kupila na sajmu, Kupila sam još za brata 5 delova knjige koju jako voli, gledala sam još nešto za svoj fakultet, a ovo su neke koje čitam u slobodno vreme.
9.Nora Roberts-Lična sramota: Ovu knjigu sam već počela da čitam, i prvi utisak mi je sasvim ok. Ja volim Noru Roberts i njen način pisanja, tajanstvena do kraja. Radi se o dve voditeljke, dve rivalke. Jednu nažalost ubije neko i tek pred kraj knjige, saznajete ko je to učinio. "Svet sjaja i glamura donosi nemirnu oluju i niz neočekivanih događaja."
10.Džil Mansel-Pruži mi priliku: "Slatka, duhovita i romantična priča o velikim nevoljama u malom gradu." "Sestre će uskoro saznati da prošlost ume da progoni, a da ljubav može da procveta kad je najmanje očekivana..."
11.Nora Roberts-Plavi Dim: "Plavi dim, priča je o iskonskom strahu, trijumfu ljudskog duha i sponama koje nas vezuju u teškim vremenima."
12.Džejn Džonson-Lavirin uzdaha: "Intrige, obmane i beskrupulozne igre na jednom od najvelelepnijih dvorova egzotičnog sveta, protkane sujeverjem i crnom magijom."

I to je sve u ovom postu. Nadam se da ste probale neke od ovih proizvoda, ili pročitale neku od ovih knjiga. Ako jeste, obavezno mi napišite svoje komentare, jako bi volela da čujem. Do sledečeg posta, ljubim Vas. :*

10 коментара:

  1. Odlican post!
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis, uzvraticu -----> Fashion and style

    ОдговориИзбриши
  2. Zavidim ti na kiko novitetima :D Inace sve mi se dopada, nadam se da ces uzivati u novitetima <3

    ОдговориИзбриши
  3. Vidim časopis na jednoj od fotografiji. Da li si čitala? :)

    Lilo and Iv

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,da... Jako mi se svidja ideja Jelene Djokovic za ovaj časopis, pogotovo što razumem umetnike u Srbiji, jer studiram fpu :)

      Избриши
  4. Moja slabost su Apocalips tecni ruzevi. Imam ih u nekoliko nijansi i sa mat finisom ali mogu da kazem da sam ipak fan originalne verzije. Knjiga Pruzi mi priliku zvuci super, javi nam utiske :)

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши