понедељак, 26. октобар 2015.

Proizvodi koji su me razocarali!


Ovo su neki od proizvoda koji su me razočarali.


1.Essence All About Candies 02: Essence all about nude, su toliko hvalili po blogovima, i ja sam odlučila da kupim, ali nažalost nije bila ta paleta, bila je ova. Pomislila sam da će možda biti dobra, samo druge boje, ali u stvari ova paleta ima tako malu pigmetaciju, sve boje su iste skoro, jako svetle. Ja je koristim samo kao podlogu pre stavljanja senkih koje koristim za taj dan, da je bilo kako iskoristim.


2.Essence Eye Shadow 04: Ova senka se zove i'm blushing, i da ona može jedino kao rumenilo da se koristi. Ni sa jednom četkicim za senku se ne može naneti na kapak. Ali sa njihovom kosom četkom za rumenilo se lepo nanosi na obraze. I tu ima jaku pigmentaciju, traje ceo dan. Može sve sa lica da mi se skine u toku dana, to ostaje na obrazima. Ja sam imala sreću i uzela rozu, ali da sam uzela plavu senku ili neku drugu nijansu, ne bih mogla da iskoristim.


3.Velnea BB Cream: Ovo nema nikakvu pokrivnost, kada ga nanosiš pecka i hladi, i meni se to ne svidja. Imala sam utisak da mi od njega izbijaju male sitne bubuljice. Tako da sve u svemu radije bi stavila neku kremu običnu i nebi od nje imala loše efekte.


4.Deborah Hydra Foundation Face Perfect: Pokušala sam da ga koristim i da ovom puderu dam više šanse, ali ne može. Imam osećaj da izrazi suve delove na licu, a još kao da se peruta sa lica kada se nanosi.


5.Balea Trend It Up Heisse Sprun Starke: Ovo bi trebalo da učvrsne kosu posle peglanja, feniranja i sl. Ali ovo osim što umasti kosu brže, ne radi ništa. 


6.Pome Granate Korperlotion Body Lotion: Ovoj losion za telo je očajan. Kada se nanosi kao da sabun nanosis, imaš osećaj da treba da se pokvasi, i opereš telo sa njim. Upija se jako teško i utrljava se jako dugo u kožu.


7.Essence Kajal Pencil,04 White, 24 Pretty In Fucsia, 25 Feel The Mari-Time, 26 Beach Bum: Ovo su olovke za oči, ali su mekane kao olovke za usta. Razmažu se u toku nanosenja svuda po očima, a još gore posle nekog vremena.



8.Essence Eyeliner Pen Extra Longlasting: Sve je dobro, i trajnost, i lepo se nanosi na početku, i ne susi se u pakovanju, al lepo se osusi za sekund na kapku, ali posle 3 korišćenja olovka(vrh) se savije i postane mekan i ne može se naneti tanko, a ni koristiti.


9.Blush 10: Četkica je užasno gruba. i ispada joj dlačici i tokom pranja, i kad se nešto nanosi na lice sa njom ostaju dlačice po licu, a iz nje izlaze tako da samo uhvatiš i izvučes dlaku.


11 коментара:

  1. Essence eye-shadows are good to me too. So, I can only agree with you ^^

    www.ninnieboo.com

    ОдговориИзбриши
  2. Probaj belu olovku za oči da koristiš samo za water line i meni je u tu svrhu odlična. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Bas mi je krivo za Essence senke :( a imaju tako lepe boje

    ОдговориИзбриши
  4. Essence belu olovku koristim i meni je sasvim okej, bas mi je zao zbog nje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam, možda nešto ne odgovara mojim ocima sto ima u njoj pa mi se razmaže svaki put :)

      Избриши
  5. Essence olovke su i mene generalno skoro sve koje sam probala razočarale a da ne pričam o alajneru u olivci koji je već bio suv nakon prvog nanošenja :/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja imam Essence All About Bronze paletu, ali meni je dobra, bas sam pisala o njoj. Nemam nijednu Essence olovku za oci i potrudicu se da tako i ostane, bar kad su ove iz posta u pitanju. :)

    ОдговориИзбриши