петак, 9. октобар 2015.

Palete senki za ovu jesen! :)


Ovo su moje omiljene palete za ovu jesen. :)


1. Essence Come To Town: Set se zove 02 Naughty Or Nice i sadrži 4 nijanse: srebrenu, rozikastu, bordo i zućkastu. Ovo je bila okraničena kolekcija, predpostavljam da više nema da se kupe. Ali boje su prave jesenje (pogotovo žuta i bordo), pa sam ih morala ubaciti ovde.  Jako su lepo pigmetisane, ne trune se. Jedino loše je što ne traju dugo na kapcima bez baze. Bez baze traje nekih 3 sata i počinje da se skuplja u delovima gde se kapak preklapa. Ali sa njihovom bazom traje ceo dan, i svima bi ove senke preporučila. :)



2. Avon True Colour 6 In 1 Breaking Dawn: Obožavam ovu paletu, sadrži sve nijanse koje se mogu koristiti i tokom dana i uvece za ovu jesen. Tamno smedje, svetlo smedje i boja kože, koje su odlične za dan. Dok za noc može se kombinovati i srebrena, ljubičasta ili crna. Ne truse se, i traju na kapcima i bez baze. Srednje su pignetisane, ali meni je to sasvim ok, lepo se blendaju, i nadogradjuju.  :)



3.Nyx Smokey Look Collection: Sve nijanse jeseni u jednoj paleti se nalaze bas u ovoj. Ima 48 nijansi, koje se mogu podeliti na četri dela od po 12 senki. Classic je prva s leva na desno i ima plavkastih tonova, sledeci deo je Purple Violet sa svim nijansama ljubičaste. Poslednja dva dela su Bronze i Natural sa smeđim i žućkastim nijansama. Srednja pigmetacija, lepo se blendaju i bez baze traju nekih 8 sati na kapcima.


Koje su Vaše palete za ovu jesen, koje bi mi ste preporučili? I da li Vi koristite neke od ove 3 palete koje ja volim i da li Vam se svidjaju? Pozdrav do sledećeg posta :*


12 коментара:

  1. Jako mi se dopadaju boje u Essence paletici :) Bas su prave jesenje :))

    ОдговориИзбриши
  2. Ova NYX je predobra, a ni AVON nije loša, nisam znala da imaju sjenila koja nisu u quattro paleti. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepe boje,bas mi se dopadaju:D.
    Novi post:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post! Svidjaju mi se boje kao i nacin na koji si fotografisala proizvode :)

    Pratim te na Google +

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши