петак, 23. октобар 2015.

New In #4

Ovo su noviteti u proteklih mesec dana. ;) 



1.Maybelline Colorama Eye Shadow 410: Ova senka je bila na popustu pa sam je uzela. Jako lepa ljubičasta boja za ove jesenje dane. Pigmetacija je jako lepa.Cena je bila 175din.
2.Aura Eye Shadow 06: Ove senke male su super za puta, ili ako Vam neka nijansa treba za posebnu priliku, a posle je necete Više koristiti. Odlična pigmetacija za tako male pare. Cena ove senke je 155din.


3.Eveline Cosmetics Diamond Hard and Shiny Nails: Dugo sam čitala o ovom laku koja pomaže ostećenim noktima. Ja sam do skoro imala nadogranju, ali pošto se raspust završio, a meni fakultet počeo, ne mogu da imam nadogranju zbog rada na samom fakultetu, morala sam da skinem i nokatna ploča mi je malo oštećena. Videću da li ce mi ovo pomoci. : )Cena je malo preko 300din.
4.Golden Expert Color Expert 80:  Boja mi je bila pravo jesenja i morala sam je uzeti. Nanela sam ga u dva sloja i to je bila baš ta boja bočice. Četkica je široka, lepo se nanosi, ali nije postojan dugo. Za te pare nisam puno očekivala. Tako da se svakako isplati za manje od 200dinara. Cena laka je 189din.


5.Garnier Color Naturals Creme Bogata Čokolada: Ja sam pre tri godine izvukla pramenove i to je bilo prvi put da sam farbala kosu. Posle sam htela da se vratim na svoju boju, moja frizerka je pomešala više boja i ofarbala me u prelepu cokoladnu boju ( Ja sam prirodno svetlo smedja). Nakon nekih 3 meseca počeli su pramenovi da izbijaju opet na površinu moje kose i bilo je vreme da se opet farbam. Otišla sam kod frizerke, rekla istu boju želim kao pre, ali je bila velika gužva i mene je farbala njena pomoćnica, to je rezultirao da je meni izbio crveni pigmet pri temenu. To mi se nije svidelo i posle nekih mesec i po ja sam otišla da kupim farbu i sama se ofarbam. Naletela sam na ovu, privuklo me je ime čokolada. Kad sam se ofarbala bila sam prezadovoljna, boja se lepo primila, svuda ravnomerno, kosa mi je mekana, ona njihova maska je odlična. Šteta što je nema kupiti zasebnu. Četiri meseca je prošlo do sledećeg farbanje, ovo je moje drugo pakovanje i necu menjati boju za sada. 


6.Loreal Pariz Elseve Extraodinary Oil Shampoo: Bio je na popustu, čula sam jako lepe priče o njemu i ja sam ga kupila. Miris je baš čudan, ne mogu da ga opišem. Ponekad me čak i na neki muški parfem podseti. Cena sa popustom u liliju je 285din.


7.Fa Oriental Moments Desert Rose i Sandalwood Scents: Miris me je kupio, imam još dva gela za tuširanje, ali ovom mirisu nisam mogla odoleti. Miris je od pustinjske ruže i sandalovog drveta. Sandalovina je naziv za mirisno (aromatično) sredstvo koje se dobija preradom stabala drveta iz roda Santalum. Drvo je teško i žuto, a za razliku od mnogih drugih aromatskih drva, njegov miris traje više desetina godina, zbog čega se smatra svetim drvetom i darom Bogova. Cena je 179din.


8.Golden Rose Velvet Matte Lipstick 14: Ovaj karmin je bio dugo na mojoj listi želja i konačno sam ga uzela. Zaista se slažem sa mnogim blogerkama da je odličan za tako male pare. Ova boja je bas jesenja, ali kupujem ih još, u raznim bojama, sigurno. Ja nanosim uvek labelo. pa bilo koji karmin tako da ovaj nije isušio moje usne ni malo. Cena 285din je.


9.Deichmann Vty Cipele: Obožavam Deichmann cipele, jer je odličan odnos cene i kvaliteta. Dobar kvalitet za prosečno niske cene. Ovo su mi nove za ove kišne dane. Nadam se da će mi posližiti. Imam dosta obuće koje sam kod njih kupila i jako mi lepo služe. Cena je 2990din


I to je sve za ovaj post, uskoro novi, nadam se da Vam se ovaj svidja. Ako ste imali Vi neke od ovih proizvoda obavezno mi ostavite komentar sa Vašim mišljenjem, jako volim da pročitam utiske iz Vašeg ugla. Do sledećeg posta, ljubim Vas puno :*

11 коментара:

  1. Imam i Maybelline i BonBon senku, ove Aurine senke su fenomenalne. GR mat ruzevi su takodje odlicni. A Deichmann obucu obozavam vec godinama, drago mi je da si spomenula ovaj brend :) ! Sve sto sam kupila - cipele, sandale, cizme.. - sve je izuzetnog kvaliteta a pristupacno. Jos jedan veliki plus od mene - imaju velike brojeve :D Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Kristina. Slažem se imam i ja od njih i cipele, cizme i patike i sve mi vec par godina traje :)

      Избриши
  2. Bas su ti super noviteti :) Sampon, Eveline lak i GR karmin su savrsenstvo :) cizmice su ti mnogo lepe <3

    ОдговориИзбриши
  3. Dopada mi se sve osim farbe jer se ja ne farbam hehe :)

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se dopadaju noviteti :) Evelinovi lakovi su mi fantazija! :)

    ОдговориИзбриши