среда, 18. новембар 2015.

Favoriti #2


Odlučila sam da favorite ne objavljuje po mesecima, nego po tome kad neke odredjene proizvode lepo testiram, i znam da mi se sviđaju onda napišem post o tome.
 Ovo su neki od proizvoda koje sam u skorije vreme stalno koristila. :)

1.Maybelline Color Drama 110 Pink So Chic: Ova olovka je bila u mom postu o olovkama za usne ove zime, i kao što sam tamo rekla, prelepa boja vina.
2.Rimmel Apocalips 303: Odličan tečni ruž, traje 5-6 sati, uprkos što pijem i jedem. Prelepa roza boja, malo se presijava na crveno.
3.Golden Rose Velvet Matte Lipstick 14: Dugo sam slušala i čitala o ovim ruževima i zaista se slažem sa njihovim recenzijama, jako lep, nežan, i trajan ruž.




4.Botanica Regenerative Cream: Na pakovanju piše da je ova kremica sa uljem nevena i vitaminom A, D i E. Štiti i regeneriše kožu lica. Sprečava isušivanje,smiruje upalu i crvenilo. Daje koži potrebnu elastičnost, vraća joj prirodnu svežinu i zdrav izgled. Miriše prelepo, na bilje, cisto bele boje je. Ima strukturu klasične kreme, gusta je. Nije masna, i ne bi je preporučila devojkama sa suvom kožom. Meni sa mojom kombinovanom je jako lepa.


5.Essence I <3 Stage: Čitala sam dosta i pozitivnih i negativnih postova o ovoj bazi. Moje lično mišljenje je da ona zaista čini da senka stoji ceo dan, ali ne da povećava pigmetaciju boje. I ako Vam treba da Vam senka stoji ceo dan, onda Vam preporučujem ovu bazu.
6.Aura Correct Me 304 Fair; Zaista jako dobar korekto, ne uvlači se u pore ispod očiju i lepo pokriva. Odlično se razmazuje. Moje preporuke.
7.Aura Eye Shadow 06: Ovu senku sam u skorije vreme bukvalno svaki dan nosila. Odlična pigetacija, Čak bolja od ostalih mono aurinih senki. Zaista sam prezadovoljna za 155din. i sigurno cu ih kupiti još,u raznim bojama.


8.Balea Fub & Bein Eisgel: Ja sam neko ko ima problem da mi se stopala znoje malo više, i svako ko ima taj problem preporučujem ovaj gel, koji odlično hladi stopala. Nadam se da ga još ima Dm-u.


9.Botanica Herbal Facial Lotion: Piše da je za sve tipove kože i da je sa ekstraktom kamilice, nevena i kantariona. Ima prelep miris. Čisti lice savršeno. Ja skinem šminku i onda predjem lice sa njim, sa jednim tuferom sve ostatke očisti. Ne iritira kožu, nego jako lepo prija, bar mojoj koži.



10.Dž.Kener-Oslobodi me, Uzmi me. Voli me: Ako ste voleli "50 nijansi..." onda će Vam se i ove knjige svideti koja je malo blaža verzija, ali ako Vam se sviđa donekle tema, ali Vam je malo previše naglašeni neki momenti, onda Vam preporučujem ove knjige. Samo za starije od 18godina.

-Oslobodi me: Želela je da se izgubi u njegovom poljupcu. Želela je da se prepusti vatri koja joj je buktala u telu. Da nestane u plamenu i, možda, poput feniksa, ponovo oživi nakon što je sprži njegov dodir,
-Uzmi me: On je moj, pomislila sam. Ta misao me je ujedno i plašila. Iako sam znala da i za mene važi isto - i ja sam bila potpuno i nedvosmisleno njegova - Plašila sam se da je Dejmijan mogao biti samo svoj.
-Voli me: Vatra u njegovim očima bila je i više nego očigledna. Istu sam osetila u svom telu. Nisam znala šta se dogodilo, ni zašto mu je to bilo potrebno, ali nije ni bilo važno. Bila sam njegova.












20 коментара:

  1. Upravo citam "Oslobodi me" :)
    Prvi put cujem za Botanica brend.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični favoriti, imam neke od njih. Što se tiče knjiga, već neko vreme želim da ih pročitam.

    Jasmina Dimitri, x. | The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  3. Svidjaju mi se knjigeee! Moracuu do biblioteke da ih uzmem! :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. Delimo simpatije prema slicnim proizvodima....Essence I love stage bazu,Aura Correct me korektor i Golden Rose mat ruzeve i ja koristim i volim :)

    ОдговориИзбриши
  5. Vec neko vreme merkam Pink So Chic olovku, imala sam Fuchsia Desire nijansu, bila je super. GR mat ruzevi su izuzetni, imam nijanse 08 i 12, a Botanica proizvodi me zanimaju ali nikako i da kupim neki. Essence baza mi nije odgovarala, ali zato Aurin korektor obozavam, kao i ovu nijansu Aurine senke koju i ti imas :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja izgleda ostadoh bez odgovora :| Kristina

      Избриши
    2. Joj izvini, ne znam kako mi je promaklo... Ja imam Pink So Chic i Fuchsia Desire i jos par, ali mi je Pink So Chic prava jesenja boja :) GR ruz mi se bas dopao moracu jos neku nijansu da probam. Meni essence baza drzi ceo dan na ocima senke kao sto su aura,nyx,essence, maybelline, volela bi da moze da poveca pigmetaciju, ali za postojanost senke mi sasvim odgovara... Drago mi je da se za dosta stvari slazemo :)

      Избриши
  6. Slike su sjajne kao i sami favoriti.Imam isti taj aurin korektor,super je ♥

    Novi post kod mene https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/27/welcome-to-plannerland/

    ОдговориИзбриши