понедељак, 19. октобар 2015.

EMPTIES #3


Stižu nam jos potrosenih proizvoda. Trudim se da svaki mesec objavim post na ovu temu. Nadam se da ce te se složiti sa mnom za neke proizvoda. Volela bi da cujem Vaše mišljenje. :)


1.Crema Midollo & Placenta Serical: Prošlog leta sam toliko čitala, i toliko su hvalile naše blogerke ovaj proizvod, da sam morala da probam. Ali po mene ovo ne radi ništa. Ne uništava mi kosu, a i ne pomaže. Koristila sam i potrosila trećinu i odličila da prekinem, i kupim nešto drugo kao masku za kosu. Posle je moja mam koristila i njoj ništa nije pomogla. I ima još malo u njemu, ali ne vredi da stoji više kad ga ne koristim. Koje je Vaše mišljenje o ovom proizvodu?
2.Balea Professional Glatt + Glanz Shampoo: Ovo je šampon za ispravljanje i sjaj kose, za neposlušnu kosu bez sjaja.  Piše da daje i 3 puta više sjaja, ja to nisam primetila. Ali zbog toga i nije kupnjen, nego zbog toga što piše da sprečava kovrdžanje i savijanje kose, ja imam izmedju ravne i kovrdžave kose, bolje rečeno odvratnu kosu, koja cak naletis na talas, čas na kovrdju, čas na ravnu kosu, kada je prirodno ili samo fenom susim. Pre ovog šampona ja sam se fenirala svaki dan, posle ovog feniram se svaka 3-4 dana, zavisn kad perem kosu. i tokom leta moja kosa je bila ravna, bez potrebe pegle, a pre je to bilo nemoguće. Sad kad je došlo vlažno vreme meni kosa "nabuja" , ali ne želim da se peglam bar za sad, kosa izgleda sasvim ok, nije savršena, al za svaki dan je ok. Da zaokružimo, ne radi čuda, ali pomaže malo. Samo ovo jedno pakovanje sam koristila do sad, tražila sam opet da kupim, ali u dm nisam našla. 
P.S. Ja sam ovaj sampon koristila svako 3 pranje, da mi se kosa ne bi navikla i pojavila mi se perut.


3.Balea Young Bodylotion Nasch Katze: Ovo mleko sam kupila prošlu jesen, ja mislim, i tek sad sam ga sada potrošiila. Ima 400ml, verovatno sam ga zbog toga godinu dana trošila. Miris mi je prelep, ne zadržava se na koži duže od dan, ali lepo hitrira. Malo je masniji od svih baleinih mleka za telo, obično su njihova mleka malo vodenija.
4.Pome Granate Duschgell: Dobila sam ga na poklon, u pakovanju sa mlekom za telo, solim za kupanje, gelom za kadu i spužvicom. Ovo je gel za tuširanje, kad se prevede sa nemačkog. Gel je kao želatin, i zbog toga što izlazi bukvalno u komadima, trajao mi je možda pet kupanja. Ne preporučujem.
5.Dahlia Mleko Za Telo: Piše da sadrži vitamin E, od bademovog i kanola ulja je, za normalnu i suvu kožu. Moja je normalna. ali ja ovo mleko preporučujem onima sa suvom. jer je tako masno, i teško se razmazuje, a upija se dva sata. Ako volite da čekate da se upije dugo, a lepo da hidrira, kupite je. Miris je lep, ali ja više volim voćne. 


6.Balea Pflegendes Gesichts Gesichts Wasser: Iako piše da nema alkohola u sebi,meni ovaj tonik miriše na sladunjavi alkohol. Ali mi se jako svideo, uprkos tome, nije mi dao da deluje da mi je koža lica isušena, lepo je čistio lice i rado bi ga kupila ponovo.


7.Essence Mattifying Compact Powder: Ne preporučujem ovaj puder u kamenu. Prosija mi moja masna T zona posle dva sata i ne fiksira mi tečni puder i korektor ni malo.
8.Maybelline The Colossal Volum Expredd Mascara: Njihova plava i žuta maskara su mi omiljene i rado ih kupujem opet.
9.Avon Color Trend Foundation Fond De Teint: Ovo je puter za tinejdžere koji nemaju problematičnu kožu lica, ima slabu pokrivnu moć, lepo upija i prijatan je na koži. Meni je lice skoro čisto, osim ponekad jedna bubuljica, tokom onih dana, tako da mi prekrivenost neka velika ne treba, ali sam zato svetla jako, pa ovo nanosim samo da mi da malo boje, da ne budem bleda. Imam ga još malo, ali ga dugo već ne koristim, pa sam odlučila da ga zbog toga bacim, ipak ga stavljam direktno na kožu.

I to je sve za ovaj post, nadam se da Vas se svidja. Reci te mi Vaše mišljenje i daj te mi ideju o čemu još da pišem. Do sledečeg posta, ljubim Vas. :*

5 коментара: