четвртак, 20. август 2015.

EMPTIES #1


Ovo je moj prvi blog posvecen praznim proizvodima i moje misljenje o njima :)


1.Balea Regenerator Mango I Aloja Vera: Jako mi se svidja ovaj regenerator, kosa mi se ne mrsi i glatka je. Uskoro cu da kupim ponovo samo drugog mirisa. Da promenim malo :)


2.Fruttini Cherry Vanilla Body Lotion: Hidrantni losion. Jako lepo mirise. 


3.Balea Melon Tango Body Lotion: Miris lubenica je preleeep. Steta sto ne traje dugo, ali lepo neguje kozu. Mislim da ga vise nema kupiti.


4.Fruttini Strawberry and Starfruit Body Spray: Lep miris, ali traje nekih sat vremena. 


5.Avon Solutions Nocna Krema I 6.Avon Care Dnevna Krema:Lepe i hidratne krema. Nocna krema je gusca, a dnevna redja, i to mi se jako svidja. Za sada ih necu kupovati. Jer imam dosta krema za lice.


7.Garnier Deodoront Neo: Volim ovaj dezodorans. Kremast je i samim tim brzo se suzi i ne ostavlja tragove. Kupula sam vec drugi.
8.Dove Beauty Finish: Nije los, ali garnierov mi je bolji. Tako da ga vise necu kupovati, bar za sad.




9.Essence Sliky Touch Brush 40 Natural Beauty: Tako mi je lepa ova boja, Ali jako kratko traje na licu. Brzo nestaje. Ali ja ga i dalje kupujem, samo nanosim na lice kad znam da cu sminku nositi 2-3 sata.

   
10.Rosal Lapbalm: Neguje usne jako lepo, ali vise volim Labello,i zato ga vise nevu uzimati.



11.Maybelline The Rocket Volum Express: Pored zute maybellin, ovo mi je omiljena maskara. Kupujem novu sigurno. :)



12.Essence Stay Natural: Po meni lako los korektor. Ne uzimam ga vise.
13.Essence Liquid Ink; Ovaj alajner su svi hvalili da je jako tanka cetka i da se jako lako nanosi. I jeste tako. Tanka je cetka. Precizan je. Ali ja imam problem da mi se jako tresu ruke, pa ga lose nanosim, jer se cetkica savija, nije cvrsta.

Da li ste Vi koristili ove proizvode i koje je Vase misljenje? Veliki pozdrav do sledeceg posta :)


Нема коментара:

Постави коментар