четвртак, 24. септембар 2015.

New In #2


Ovo su stvarcice koje sam kupila u poslednjih par dana :)


1.Golden Rose 128: U potrazi za Golden Rose Velvet Matte ruzevima, ja uvek naletim na ovu staru kolekciju. Ja je ne volim, jer daje izrazaj suvim delovima usana. Ali ovoj narancasto koralnoj boji nisam mogla odoleti. Tako da, piling usana,negovanje usana, pa ovaj karmin. :) Cena je 245din.
2.Maybeelline Baby Lips Electro: Nisam fan ovih labela,ali su mi slatka pakovanja, zenstvena, bebi, pa uvek padnem na to i uzmem. Ovi novi su u Lilly-u bili 199din. :)
3.Rimmel 214: Rimel karmine obozavam i uvek cu ih kupovati. Preporucujem svima. Ova nijansa je bila na popustu za 355din. u Lilly-u. A ja sam strasna po pitanju popusta.
4.Rimmel Kate 31: Takodje bio na popustu, ali u DM-u za 250din. Na prvi pogled crvena nijansa, ali ima i rozeg u sebi. Obozavam ovu nijansu! :)


5.Pantenol Plus "Veoma Dobra Krema": Vec dosta puta pominjana. Moja ominjena krema za lice, posto mi je nestala, morala se kupiti. Cena joj je 250din.
6.Balea Creme-Ol Dusch Peeling: Volim razne mirise da probam u vidu kupkih za tusiranje. Ovo mi je imalo bas nekako cudan miris. Kao bakina pita sa onim zelenim, kiselim jabukama i sa dosta, dosta cimeta. Kad sam dosla kuci i iscedila malo na ruku, da vidim da li ima cestice pilinga u sebi, delovalo mi je kao da nema. Ali tokom tusiranja sam primetila da ima male cestice, ali da bi radilo, po mom misljenju, piling, cestica mora da bude dosta vise. Miris se ne zadrzava na telu ni sat vremena. Cena mu je bila 169din. 
7.Balea Creme Peeling: U proslom postu sam ga spominjala, u mojim potrosenim proizvodima, tako da sve o njemu mozete tamo procitati. Cena mu je bila 169din.


8.Deborah Hydra Foundation Face Perfect: Ovaj puder sam kupila zajedno sa BB kremom. Kaze da ima u sadrzaju 6 vrsta voca, jabuku, bresku, jagoda, papaju, kivi i malinu. Ima jako slabu pokrivenost, a stoji na licu poprilicno dugo sto me cudi.
9,Deborah BB Cream 5 In 1: Moj prvi utisak je da traje 6-7 sati, slaba ka srednjoj pokrivenosti, ujednacava ten, prirodno deluje na licu, mislim da samo devojkama sa masnom kozom lica nece odgovarati.I BB Cream i puder su bili zajedno 1135din.


10.Ovnak Beauty Cetkica: Zacudila sam se kako su poprilicno dobre. Sinteticka cetkica je jako mekana, ja je koristim za nanosenje sljokica i za to je dobra za 109din koliko i kosta.
11.Ovnak Beauty Cetkica #013: Lepa, slicna Blush-ovim, samo je koso secena, pa se lose nanose senke koje se truse, jer moze da raznese svuda.Cena joj je 199din.

Da li ste Vi koristili nesto od ovih proizvoda, i koje je Vase  misljenje? Ljubim Vas :)

10 коментара:

  1. Kupila bih sve četkice ovog sveta pa tako i ove dve, izgledaju predivnoo! :)

    ОдговориИзбриши
  2. A, odakle je ogledalo? :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Super su noviteti ) Kupila sam i ja ove dve cetkice i super su :D

    ОдговориИзбриши
  4. Pohvale za lepe fotografije :) I ja volim Rimmel ruzeve, ova zadnja dva sa slike mi se bas svidjaju. Imam Pantenol kremu ali Galenikinu, svejedno, super je stvar. Gde se mogu naci Ovnak cetkice (kao da vec nemam dovoljno cetkica)) ? Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovnak cetkice sam ja uzela u liliju, i cetkica nikad dosta :) Hvala na komplimentu za slike,trudicu se da budu jos bolje :) i ja imam i galenikinu i super mi je, uskoro ce biti u emtisima :)

      Избриши
  5. Joj ovaj ljubicasti ruz izgleda fenomenalno. :D Ja sam skoro narucila jedan ljubicasti iz Farmasija, pa cu vidjeti kakav ce biti. :D
    http://thesilhouettes1.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши