уторак, 29. септембар 2015.

Omiljeni jesenji ruzevi!


Stize nam jesen, a sa njom i novi trendovi. Pored savrsenog tena, jasnih i definisanih obrava, trend su usne u tamnim bojama sa neutralnom sminkom. 


Za fatelne plavuse,po meni je idealni karmin u boli mesa ili njud nijanse, koje i dalje ne izlaze iz trenda. Njud karmin i roze nijanse na kapcima, idealno za prelepu plavusu ove jeseni. Neodoljivim brinetama, svetlog tena, treba samo malo svetlo roze senke na kapcima, a na kraju kapka malo smedje, a ceo izgled zaciniti sa vampirskim usnama. Vi izgledate savrseno.


Bile mi devojke,zene,devojcice, sto starije to smo sve lepse. Kao i dobro crno vino. Bas ta boja vina je ove jeseni potpuni pogodak na usnama. :)


Pored jakih tamno crvenih ruzeva: Kiko 389 (koji je zaprljana crvena nijasa, iako na slici vuce malo na boju mesa, uzivo je dosta tamniji, posebno na mojim usnama koje su crvene boje), Avon 040808 (ne znam da li ga vise ima u prodaji, ali ja ovaj karmin obozavam u jesen, jako tamna crvena nijansa) i Rimel Kate 31 (na prvi pogled tamno crvena nijansa, ali se presijava i na roze,i na ljubicasto malo, prosto prelep za ove kisne dane). Izdvojila sam i jedan ljubicasti ruz koji kada nanesem na moja crvena usta daje prelepu tamno ljubicastu nijansu. U pitanju je Rimmel 084.


Ja sam student i smatram da ne bi bilo primereno da na fakultet dodjem u 9 sati ujutru sa jako tamnim karminom, zato sam izdvijila dva neutralna karmina za tu priliku, prvi je u boji mesa, svetlo smedja nijansa sa primesama roze. Savrsen za svaki dan, Essence 07 Natural Beauty, ime sve govori. Drugi je Rimmel Kate 105, savrsena njud nijansa. I posledni je Rimel Kate 109, na slici deluje jako naracast,ali nije toliko, ja ga koristim u kombinaciji sa bilo kojom smedjom olovkom za usne, dobije neku prljavo narandjastu nijanu koja je u prvom planu naspram mog svetlog tena.

To su za sada moji ruzevi za ovu jesen, planiram da prosirim svoju kolekciju, ako vi imate neki predlog, napisite mi u komentarima, rado cu Vas poslusati. Nadam se da Vam se svidja moj izbor nijansi. I gde ce te za halloween, i u sta ce te se maskirati? :) Do sledeceg posta, ljubim Vas :*

4 коментара:

  1. Essence obozavaaamm..♥♥ Svi karmini su im prelepi.... I ovaj kate moss je isto savrsen..☺♥

    Ako mozes poseti moj blog i uclani se.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ruzevi su bas divni. Ja njih toliko volim da mi ne bih ni smetalo da svaki post bude o njima. :D Preporucila bih ti iz Avona Ultra Color Untamed Heart, mozda si ga vidjela na mom blogu. Ja sam ga skoro dobila i odusevljena sam, boja je fenomenalna. :D

    http://thesilhouettes1.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши