среда, 2. септембар 2015.

My makeup routine!


U ovom postu pricacu o tome kako se ja skoro svaki dan sminka, a slicno ovako se sminkam i za specijalne prilike, samo mozda pojacam senke ili karmin :)


1.Alverde Mattierende Pflegecreme:Prvo sto volim da stavim posle ciscenja lica je trenitno ova matirajuca krema. Zaista lepo matira, ne rada cuda, ali razlika se primeti. Miris joj je prelep, mirise na jabuke. I sigurno cu je i dalje koristiti,lepo mi hidrira kozu, malo je vodena krema, to se meni bas svidja, kao da mi osvezi lice. 


2.Labello Soft Rose:Na pocetku sminkanja volim da stavim labelo, da mi neguje malo usne dok se ja stignem do usana. Trenutno koristim ovaj rozi labelo najvise, ali ih imam dosta, i volim da promenim, zavisno kako sam raspolozena.


3.Essence I <3 Stage: Pre pudera uvek radim prvo oci, da bi posle mogla da ocistim lakse i popravim nepravilnosti. Ovu bazu za senku jos uvek testiram, ne mogu sad da kazem da mi senku drzi na mestu, jer meni senke koje sam sa njom koristila i bez baze traju ceo dan. Ali mogu da kazem da lepse blendam senke kad imam ovu bazu.
4.UBU Cetka: Ovu cetku koristim da razmazem bazu preko celog kapka, i ako imam da popravim senku, sa korektorom, ako negde predje gde ne treba :) 

 
 

5.W7 Set Senki Za Oci Paintboy 77pc:U poslednje vreme odlucila sam da se vratim ovoj paleti senki nisam je dugo koristila, a jako sam zadovoljna sa njom, lepa pigmentacija i veliki izbor boja. Kosta 3,220din i mislim da vredi tih para.
9.Aura Druga Cetka Iz Seta:Prvo nanosim neku kremastu senku preko celog kapka,za to trenutno koristim ovu cetku od prirodne dlake ponija.
8.Blush 18A: Kasnije uz pomoc ove cetke stavljam svetliju nijansu na pocetak kapka.
7.Blush 16A: Poslednja senkica je najtamnija na kraju oka ili u pregibu, zavisno kako kada.
6.Blush 14B: I na kraju sve lepo izblendam da se lepo boje prelivaju. Ovu cetku obozavam, i svima bi je preporucila. Ja vise ne mogu da zivim bez nje,


10.Aura Gel Eyeline Dragan Vurdelja:Vec hvaljeni moj omiljeni gel alajner. Sta vise reci o njemu.


11.Maybelline The ColoSsal Volum:Sa bilo kojom zutom Maybelline maskarom ja volim da pocesljam svoje trepavice, jer ih one bas lepo produze.
12.Essence I <3 Extreme: Kasnije nanosim ovu maskaru da povecam volumen i da mi trepavice budu gusce. Bas volim ovu maskaru i rado je preporucujem.


13.Maybelline Afinitone: Posle toga nanosim puder,ovaj trenutno najvise koristim, i volim ga.
14.Blush 32: Bez ove cetke ja vise ne mogu, ne zelim je promeniti. Tako lepo nanosi i blenda da sam ja odusevljena.



15.Aura Correct Me; Ispod ociju u obliku trougla nanosim ovaj korektor.
16.Aura 554: Najtamniju nijansu aurinog korektora koristim za konturisanje.
17.Aura 550: Ovaj korestor koristim samo ako imam neku bubuljicu na licu, za to je odlican, ali ne i za sakrivanje podocnjaka.
18.KillyS Sundjer za puder:Ovim kupasti oblik koristim za blendovanje korektora, a okrugli za konture. Sundjer je lep, i jako dobro nanosi i blenda puder, a malo vise upija korektor i slicne malo lakse teksture od pudera. Sundjer je meni trebao zbog svog oblika za korektor ispod ociju i za to ga i koristim, ali preporucujem za puder.


19.Essence Mattigying Compact Power:Bas ovaj kameni puder mi je pri kraju,pa sam odlucila njega da koristim dok ga ne potrosim. Nije nista posebno, ne matira lice na duge staze, ali za svaki dan moze posluziti, jer ga uvek mozete ponovo naneti posle par sati.
20.Aura Cetka Iz Seta:Na lice nanosim kameni puder uz pomoc ove cetke, i nisam bas zadovoljna sa njom, ne preporucujem je, desava se ponekad da mi dlaka ostane na licu, a pritom ja nanosim puder tako sto tapkam cetkom po licu jako blago.


21.NYX Highlight & Contour:U mom proslom postu sam pricala o ovom setu tako da necu da se ponavljam. :)
22.Aura Cetka: Ja mislim da se ova cetka zove bockalica, barem to vidim po njenom obliku, i da treba da sluzi za nanosenje tecnog pudera, ja sam probala tako i nije mi se svideo rezultat, zato sam je pocela koristiti za praskaste proizvode i trenutno sa njom nanosim ovaj svetliji deo koji ja koristim kao bronzer i za to mi je odlicna. 
23.Blush 10:Imam dosta Blush cetki i ovo je jedina sa kojom ja nisam zadovoljna,opada joj dlaka i gruba je. Ali za sad je koristim da posvetlim deo ispod ociju.



24.Essence Silky Touch Blush 10 Adorable:Obozavam ovu nijansu rumenila, tako je lepa, sa njom ne mozes preterati. Samo je steta sto nestane sa lica posle par sati.
25.Essence Cetka Kosa:Mekana cetka,lako se sa njom bilo sta praskastog obika nanosi.


26.Essence Soo Glow Cream To Powder Highlighter:Odlican hajlajter, svima bi ga preporucila. Ja njega nanosim sa prstom na jagodicne kosti,na vrh nosa sa strane i ispod kraja obrava.


27.Essence Eyebrow Stylist Set 02 Natural Blonde Style:Cula sam da neki nisu zadovoljnim ovim setom, ali ja jesam. Koristim samo svetliji deo, jer je to prava boja mojih obrva.
28.Aura Kosa Cetka:Cetka iz Essence seta je ocajna, a ova aurina je vise nego odlicna. Na pocetku uvek ocesljam prvo obrve pa nanosin proizvod sa ovom kosom cetkom,na kraju prodjem jos jednom ovim cesljem, da ne bude delovalo kao da imam previse proizvoda.


28.Rimmel Kate 109:Ovo je karmin koji trenutno najvise koristim, za ove vruce dane,jako lepa koralna nijansa.
29.Vichy Eau Thermale:I na kraju volim da nanesem termalnu vodu da osvezim malo lice.

I to je sve za ovaj post, ako Vi, ako koristite nesto od ovih proizvoda ostavite mi komentar, ako imate neku ideju sta bi voleli da vidite na mom blogu obavezno mi javite. Do sledeceg posta, ljubim Vas. :*




Нема коментара:

Постави коментар