понедељак, 14. септембар 2015.

EMPTIES #2


Ovo su moji prazni proizvodi. :)


1.LMX Shower Gel: Prelep gel za tusiranje,moze da se koristi i za telo i za kosu, ja sam ga koristila samo za telo. Mirise na mleko i med i sa uljem pamuka je. Dok se tusiras miris se i ne oseca toliko, na telu ostaje miris nekoh 2-3 sata. Kozu cini bas mekanu i hidrira jako lepo. Kupicu ga nekada mozda ponovo, jer bas neguje kozu, posle kupanja Vam klizi ruka po telu, ne isusuje kozu. A razlog zasto necu uskoro kupiti je taj da sam se zasitila mirisa,sadrzi 400ml i dugo sam ga koristila, a ja gelove za tusiranje volim da menjam kao carape. Ali ga definitivno preporucujem, ako ga niste probali do sad.
2.Head & Shoulders: Ja bez ovog sampona ne zelim da zivim. Kao sto vecina zna ovo je nesto sto ucini da perut nestane posle 1 pranja kose, ali je ocajan za krajeve. A razlog zasto ne zelim da zivim bez njega je taj da ako ga koristite svako 3-4 pranje, peruti necete nikada imati, a veliku stetu krajevima nece uciniti. Kad perem sa njim kosu ja samponiram samo teme, ne celu kosu, jer masnoca se stvara na temenu i tu je moram najvise ukloniti, a kolicina sampona koja predje tokom sapiranja preko krajeva dovoljna je da ih opere,a ne unisti. I u vecini slucajeva bilo koji sampon koji koristim ne volim da previse "trljam" krajeve sa njim. Smatram da svaki skoro lose utice na krajeve, za njih koristim balzame, maske idt.


3.Dove Body Milk: Vec sam ga stavila u favorite i samim tim bio mi je jako dobar. Miris je klasican Dove proizvod. Gust je i treba malo duze da upije u koru. Ali zaista neguje kozu i miris traje celi dan. Kao i gelova i ovo menjam kao carape i imam vec dosta razlicitih mleka za telo u zalihama tako ga za sada necu kupovati, ali ima moju preporuku. 
4.Avon Care 3 In 1: Ovo je gel za ciscenje lica od aloe i đumbira. Miris je prijatan. Tekstura je skoro providna i belicasta malo, glatka jako kad se trlja u kozu. Skoro ne sapunja uopste. Moje drugarice mnogo vole ovaj proizvod, ja ne bas. Nije da nevalja, lepo cisti, nisam videla neke necistoce na licu poslenje kad tonikom predjem sa tuferom, ali zbog te glatke teksture ja ne vidim da mi nista radi na licu. Mozda sam ja navikla da ima neke cestice u sebi i da se oseca kad trljam lice sa njim. Tako da mozda je problem u meni.
5.Balea Creme Peeling: E kad smo kod osecanja cestica na lici,sa ovim proizvodom ih sigurno osecas. Sa aloe verom je. Gusta je tekstura kao maska, okeraste boje,ali je jako malo proizvoda potrebno za celo lice, razmazuje se jako lako sa malo vode. Iskreno ovo grebe lice,ako imate osetljivu kozu ovaj piling je i suvize jak za Vas, iako pise da je za sve tipove. Ja sam ga koristila 1 nedeljno,svaku nedelju, i ovo je jedini proizvod koji moj nos ucini glatkim celu nedelju.Ja imam jako dosta mitisera i meni treba jaki pilinci da mi lice bude glatko. Takodje ja imam guscju kozu na rukama i ovaj pilig mi je pomogao da mi ruke budu glatke, nazalost te sitne bubuljice nista skoro ne moze unistiti. Ako ne volite jake pilinge,ne preporucujem, ako volite probajte. Ja cu ga opet kupiti.


6.Balea Trocken Shampoo: Suvi sampon od Bale-e je kao i svi bele boje, ali ako se lepo utrlja u kosu ne vidi se. Miris je jako jak, i kada je prska po kosi ja pocnem da kasljem. Kosa ne deluje prljavo mozda pola dana, a na dodir je i sa njim i dalje masna kosa, kad prodjes rukama kroz kosu. Ne preporucujem i necu ga vise kupovati.
7.B.U. Heart Beat: Jos jedan od mnogih B.U. koji se nalazio u mojoj torbi za svaki slucaj da ne nosim teske staklene boce od parfema.
8.Nivea Powder Touch: Ovu mini verziju dezondoransa sam dobila na nekoj promociji, ne znam tacno, i jako mi se svidelo, ne ostavlja tragove, miris je klasican Nivein i jako je lep i paperjast, kupicu sigurno i normalno pakovanje.


9.Zera Maramice: Ne volim ni da citam ni da na mom plogu budu stvari tipa maramice, blaznice isl. Ali se mene jako svidja ovo pakovanje. Moja soba je skoro cela roza i slakalo mi se ovo pakovanje, pa sam ga zato ubacila u Emtise :) Pa zar nije slatko pakovanje?
10.Essence All About Matt: Ovaj i rimelov stay matt bukvalno kombinujem, cas jedan, cas drugi. Essence AAM je odlican,drzi ceo dan sminku, ne prosijam na mojoj T zoni, nema ni malo boje i ako na prvi pogled deluje belo i na cetki, kad se stavi na lice nestane belilo.
11.Pantenol Plus "Veoma Zdrava Krema": Ne znam sto, ali ovu kremicu sam zaboravila slikati, mada sam je stavila na prvu sliku sa svim proizvodima. Odlicna krema, lepo mi hidrira kozu, taman dovoljno je masna da treba jako malo proizvoda da se nanese i razmaze po celom licu. Sigurno je kupujem ponove, na licu ja nemam bubuljice, ona mi sve drzi pod kontrolom, osim jedne koja izadje uvek u toku "onih" dana :D


12.Balea Dusche & Creme i 13. Balea Body Lotion: Ovo su dva proizvoda koji nisu upotrebleni ni jednom, ali su jako stari i ne zelim da ih koristim, tako da idu u kantu i o njima nista ne mogu da Vam kazem.
14.Avon Bali Bliss: Skoro je prazan, u jednom periodu sam prestala da ga koristim, sad je vec star za koriscenje, ali znam da mi se nije svideo,miris je nestao posle 5 sekundi nanosenja, a sljokice koje po pravilu ima u sebi, na telu ih apsolutno nema. Miris je bas onako hemijski, ne podseca me ni na sta.
15.Dove Krema za lice: Dugo sam koristila ovu kremu za lice, i onda sam stala, jer sam imala utisak da mi se lice zasitilo nje, i pocela sam koristiti druge kremice. Potpuno sam zaboravila na nju,kada sam je nasla, rok trajanja joj je istekao, tako da je bacam. Ali ne mislim da je losa, jako je dobra, moja sestra je jos uvek koristi.
16.Avon Color Trend Fruity: Bio je nekada bas vocni miris,ali sad je vec poceo da baca smrdu, jer sam prestala da ga koristim. Jednostavno mi je delovao lepljiv i to mi se nije svidelo.
17.Avon Care Lip Balm: Imao je nekakvu crvenu jaku boju na usnama i to mi se nije svidelo, volim bezbojne ili minimalnu boju na usnama kada su labela u pitanju. Sad je vec star i ide u kantu :)

I to je sve za ovaj post. Nadam se da Vam se svideo. U komentarima mi ostavite Vase utiske ovih proizvoda, ako ste ih koristili, volela bih da cujem Vase misljenje. Do sledeceg posta, ljubim Vas :) :*


4 коментара:

  1. Baš si dosta proizvoda potrošila. :) Slažem se za Avon gel, i Essence puder. :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Pa trudim se da trosim,i skupljam, da ne pisem post sa par stvarcica :)

      Избриши
  2. puno si potrošila :) isprobala sam dosta istih proizvoda i dijelimo slična mišljenja o njima :)

    ОдговориИзбриши