четвртак, 10. септембар 2015.

Lista zelja!!!


Veceras sam odlucila da napravim ovu listu zelja i to samo sa sminkom iz drogerija,razmisljala sam i gledala neke stare postove devojkih koje odavno pratim, i naisla na neke od ovih proizvoda. Ovo nisu novi proizvodi, i uvek sam ih imala na pameti. Igrom slucaja uvek kad udjem u DM ili Lili, ja vidim nesto novo, sto nisam cula i otvori mi se zelja da probam. I zato pravim ovu listu, u nadi da cu se pridrzavati toga da kupujem samo ovo. Takodje zelim da cujem Vase misljenje o ovim proizvodima, da u slucaju da cujem nesto lose odustanem od kupovine. Nadam se da ce te mi pomoci. :) :*

1.Aura Prime Me: Prajmere ja nikad nisam koristila, uvek su to bile ili kreme ili matirajuce kreme. Zato sam odlucila da je vreme da probam neki. Cula sam da je ovaj dobar. Cena mu je oko 500din.



2.Loreal Infallible 24h: Cena je oko 1300din.


3.Bourjois 123 Perfect:  Cena je oko 1600din.


4.Bourjois Healthy Mix: Cena mu je oko 1300din.


5.Bioten CC Cream: Cena je 430din.

Ja trenutno imam 8 pudeta. Sto sam jos 4 stavila na listu zelja? Jer obozavam pudere, i nikad mi nije dosta. Za ove sam cula da su nekima bili ok, pa mozda ce i meni biti. :D


7.Bourjois Healthy Mix Korektor: Cena mu je oko 800din.



8.Nyx HD Concealer: Cena je oko 500din.

Dosta pohvala za ove korektore, sta Vi mislite o njima? :)

9.W7 In The Buff  i 10.W7 In The Nude: Mene je pakovanje kupilo i ja zelim ove palete. Cena jedne je 2100din.




11.Essence I <3 Nude: Cena 339din.


12.Nyx Jumbo Eye Pencil 605 Milk: Toliko sam procitala postova o ovoj olovci u boji milk i divnih stvari sta se desi sa senkom posle nje i koliko senka dobija jacu boju, da prvom prilikom u poseti Alexandra moram je uzeti. Cena joj je oko 500din.

12.Nyx Blush: Svi hvale ovu boju i ovo rumenilo da koriste u vise svrha, pa mozda je vreme da i ja ovo imam. Cena je oko 600din :)


13.Deborah Blush: Boja mi je odlicna.Cena je oko 800din.


14.Aura Highlighter: Imam odlican hajlajter,ali imam zelju i ovo da probam.Cena je 450din. Videla sam da imaju i lepih rumenila,ali za sad ne kupujem, imam vec 4 rumenila i zelim ovaj Deborin i mislim da mi 6-ti ne treba za sad :D


15.Maybelline Lash Sensational Maskara: Meni sve maybellin maskare odgovaraju,ovo je poslednja ja mislim koja je izasla i zelim je probati,cena joj je oko 700din,zavisno kada je koja na akciji.

16.Essence Lash Princess: Cena joj je 449din i mislim da to nisu neke velike pare za maskaru. Nadam se samo da ce biti dobra.

                           

17.Golden Rose Velvet Matte: Toliko sam cula lepog o ovim ruzevima, ali u bilo koji Lili u koji sam usla njih nisam videla, samo one stare, u crnom pakovanju. Gde ih Vi kupujete? :)




18.Aura Matte Karmini:Cena je 600din.Vecina Vas je sigurno probala i zna sve o ovim karminima,ali ne i ja. :( Vreme je :)





19.Essence Karmini: Vec imam par ovih ruzeva i svidjaju mi se,odlucila sam da ih jos kupim jer su jako jeftinih. Cena im je 309din :)





20.Nyx Matte Lipstick: Dugo hvaljeni i po ceni od 600din :) Pa da ih probamo.

21.Flormar Make-Up Fix Spraj: Cula sam da je Aurin fiksator jako los,pa sam odlucila da umesto njega probam ovaj. O njemu nisam nista cula.

Ako ste probali nesto od ovih proizvoda,volela bih da cujem Vase misljenje? Do sledeceg posta ljubim Vas? :*





4 коментара:

  1. Imam većinu stvari sa ove liste sem pudera :D Infallible planiram da uzmem jer ga nosi jedna od mojih najdražih šminkerki. Sve na listi je generalno super ali lično najviše volim GR ruževe i NYX blush u nijansi taupe, najbolji za konturisanje kad si tena duha kao ja :D

    ОдговориИзбриши
  2. Dosta toga sam probala..Prajmeri mi ne odgovaraju, ugl. sadrze silikone koji mi uzrokuju haos na licu, ali ako vec zelis probaj neki, mozda ce tebi biti ok. Bioten CC je zuta i masnija krema, Nyx rumenilo imam ali u drugoj nijansi i mislim da su to slabije pigmentovana rumenila (ne znam kakva volis), Aurin hajlajter imam (Golden Spice) i dobar je ali ne ocekuj da bas bljesti :). Dalje, Essence maskaru sam imala i meni je vise produzila nego zgusnula trepavice ali je solidna, GRVM ruzevi su odlicni, ne isusuju usne, lepo pigmentovani..ja sam ih kupila u manjoj parfimeriji ali ima ih i u Liliju (ovde u Nisu), Essence ruzevi su takodje fini, za tu cenu sasvim dobri, a Aurin fiksator nije toliko los koliko je jak, bas zacementira lice, a malo i isusuje. Uh, koliki komentar, ali nadam se da sam ti bar malo pomogla. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Kristina puno, bila sam do lilija pre neko dan probala taster Bioten CC i boja jeste zuta,dosta tamnija nego moje lice,tako da najverovatnije necu da da ga kupim. Upoznata sam sa tim da Nyx ima malo slabije pigmetacije rumenila,primetila sam i ja,ali ova nijansa taupe, je hladna i mislim da ce biti odlicna za konturisanje,jer hladne nijanse deluju kao prirodna senka,GRVM ruzeve ja ne znam sto,ali u Bg ih ne nalazim u lilijima,moracu u svaki da zavirim izgleda :D

      Избриши