понедељак, 5. октобар 2015.

New In #3


Zdravo svima, jesen je uveliko počela, pa u to ime malo jesenje slike, da podsecaju na vreme oko nas. Da li se Vi radujete jeseni? :)
 Bila sam u maloj kupovini, pa rekoh da podelim sa Vama.


1.Botanica Herbal Facial Lotion: Moj tonik je prikraju i uskoro će se naći u potrošenim proizvodima, odlučila sam da kupim neki novi, slučajno sam naletela na ovaj i kupila ga. Bio je 149din, mislim da je bio na popustu u Rodi, kao i ove kremice pored njega. Nisam ga jos probala, ali miris mi je prelep. Samo bi ga mirisala. Pise da je za sve tipove kože i da je sa ekstraktom kamilice, nevena i kantariona.
2.Botanica Regenerative Cream: Tako slatko pakovanje, kad sam videla morala sam ga uzeti. Obe kutije me podsecaju na jesen. Na pakovanju pise da je ova narandzasta sa uljem nevena i vitaminom A, D i E. Štiti i regeneriše kožu lica. Sprečava isušivanje,smiruje upalu i crvenilo. Daje koži potrebnu elastičnost, vraća joj prirodnu svežinu i zdrav izgled. Miriše prelepo, na bilje, cisto bele boje je. I ima strukturu klasicne kreme. Samo dva puta sam je koristila na delovima gde mi se koža crveni, i još ništa nisam primetila, malo je vremena. Videcemo vec.
3.Botanica Antiacne Cream: Ovu kremicu sam koristila par puta više. Žute je boje i ima miris caja od kamilice. Ima jako gustu strukturu, i jako se teško razmazuje po licu. Ostane mi nekad belo po licu od nje. Kad je tek uveče nanesem deluje kao da nema ni malo vode u sebi, na dodir mi deluje kao da mi je koža suva, ali kada krema upije ni malo vise ne deluje suva koža. Nastavicu da je koristim, da vidim da li vredi nešto. Krema je sa uljem kamilice, odatle i miris caja od kamilice :D Privuklo me je to što piše da je za tretman mladalačke kože sklona akni i bubuljica. Moja koža nije tome sklona, ali imam po koju bubuljicu tokom "onih dana", pa da vidimo da li će pomoći. Kremice su koštale 119din.

Da li ste Vi koristili nesto od ova tri proizvoda, ili bilo sta iz Botanic cosmetics? Ja se nisam do sad srećala sa ovom kozmetikom, koje je Vaše mišljenje? :)



4.H&S Shampoo: O ovom proizvodu sam pričala u  <ahref="http://vanjadjogo.blogspot.rs/2015/09/empties-2.html ">ovde</a>  postu. Volim ga za moje teme, ali ne i za krejeve. Tako da ga koristim samo na temenu, svako treće pranje.


5.Genera Collutorio Menta Delicata: Volim da koristim tečnosti za ispiranje usta. Sad sam se odlučila za ovaj. Ima miris mente, Nema jak ukus, ne mnogo gorak, kao većina ovih tečnosti. Možda zato kosta samo 199din. Ali meni posle par ispiranja, deluje sasvim ok. Da obavlja posao. 



I na kraju moje vlažne maramicu, koje obožavam, i stalno ih moram imati pri ruci.
6.Bebe Vlažne Maramice Sensitive Kplus: Bile su na nekom popustu za 135din za 80 komada. Nisam ih otvorila, još imam Niveine bebi maramice, kad njih potrošim, bacam se na ove.
7.Johnsons Baby: Moje jedne od omiljenih koje su s vremene na vreme u mojoj torbi, ili su ove ili ove pod brojem 9.
8.Valentina Stenage Make-up: Stalno ih kupujem, nisu nista posebno, ali pošto ne mogu da potrošim sto tufera sa micelarnom vodom da skinem celu šminku, tako da prvo očistim sa ovom maramicom, a posle sa micelarnom skinem sve ostatke koje ostanu.
9.Fresh Chamomile: Kao što rekoh ili su Johnsons Baby ili ove u mojoj torbi.
10.LMX Intimo: Prvi put koristim bilo kakve Intimo maramice, videćemo kako će se ove pokazati. Da li Vi imate iskustva sa bilo kojim Intimo maramicama?


Ovo je slikano blizu mog fakulteta danas, u prolazu. Odličila sam da na kraju ponekog posta ubacim sliku koja je obeležila taj dan ili protekli. Da me bolje upoznate. Ovom slikom sam htela reći da je danas prvi dan moje četvrte završne godine na fakultetu primenjenih umetnosti. Sledeće godine bi trebalo da ja bude diplomirani dizajner tekstila. :)
Svidja li Vam se da uvedem ovako nešto u svoje postove? :)
Do sledećeg posta, ljubim Vas puno :*

P.S. Od sad me možete naći i na http://blogfeednews.com/?blog=vanjadjogo.blogspot.rs i hvala BlogFeedNews timu na pozivu :) 



6 коментара:

  1. Koristila sam Genera tecnost za ispiranje usta i sasvim je okej. Listerin mi je recimo bio previse jak za razliku od ovog proizvoda. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam jesen! Imam ovu antiacne kremu od Botanice i ja sam zadovoljna, koistila sam je uvece i nije imalo nekog efekta toliko i onda sam presla da je koristim samo kada mi izadje i zaista adi svoj posao :) Samo nemoj da je stavis na usta ukoliko je razmzujes po celom licu jer je osecaj grozan :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja obozavam jesen!! Slazem se sa tobom,ne stavljam je vise na celo lice samo na delove gde imam bubuljicu :)

      Избриши
  3. Super proizvodi! :) <3
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши